stellaslillablogg

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Stella E - 21 oktober 2014 17:15

Heej bloggen!
Idag tänkte jag faktiskt visa vad jag har på min mobil, det var en tjej som jag känner som tipsade om att jag skulle göra det, så ja! Här har ni det!

På första sidan så har jag kamera, bilder, kalender, inställningar, AppStore, safari, kontakter, anteckningar, klocka och väder. Sen så har jag en mapp där jag har massa tråkiga grejer som jag aldrig använder.
Och längst ner har jag bara meddelanden, telefon, FaceTime och mail.

På andra sidan har jag bara massa mappar.
I den första mappen så har jag Instagram, we heart it, youtube, bloggplatsen, och google.
I andra mappen så har jag spel, så då har jag Emoji Nation, Dumb Ways To Die, Don't Step, FaceQ, Happy Jump och My Boo.
I nästa mapp har jag iMovie, Camstar, Pic Lab, Photo Collage, Poly Vore och så en app där man typ kan ändra sin röst.
I näst sista appen har jag SVTplay, Spotify, musik, och iTunes Store.
Och i sista appen då, så har jag lite skolgrejer typ. Så först har jag Ping Pong, där vi kan se vad vi har för läxor osv.. Sen så har jag skolmaten, google översätt och kalkylator (så att jag kan fuska i matten, moahahahahaa).

Men det var allt för idag, ska äta nu och sen ut och träffa en kompis!

Puss // Stella

Presentation


Heej!

Jag heter Stella och är en tjej på 11 vintrar.
Jag driver denna bloggen där ni kan läsa om min vardag
osv.

Puss // Stella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 7-9
 10-12
 13-15
 16-20
 20+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards