stellaslillablogg

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Stella E - 7 oktober 2014 20:00

Helluu bloggen! Här får ni lite uppdatering.
Just nu sitter jag i soffan och bloggar, men det kanske ni förstår, haha!
Visst är det sjukt att det redan är sjunde oktober? Om tre veckor har jag höstlov! Vad ska ni göra på höstlovet? Jag har nog inte så mycket planerat, jag ska gå bus elr godis med en kompis, men sen vet jag inte.. Det blir nog ganska chill.
Våran gympalärare var sjuk idag så vi fick ingen idrott, buhuhuu.. De hann inte fixa nån vikarie. Men vi fick ha rast i stället hela sista timmen, så det var rätt ok ändå. Spelade fotboll då.

Det reeeegnar. Men det är ganska mysigt faktiskt.

På svenskan fick vi skriva dikter om hösten. Det var ganska kul, för jag gillar att skriva.
Förutom idrott och svenska hade vi matte, no och läsning. Gillar inte matte, men annars var det rätt okej.

Ha en bra kväll och godnatt (fast jag ska inte sova nu, men ändå..)!
Men just det ja, jag ska bara säga att ni gärna får rösta i min omröstning. Så glöm inte det!

Puss // Stella

Av Stella E - 7 oktober 2014 16:07

Jag har nog ganska blandad musiksmak. Eller ja, jag lyssnar nog mest på typ "pop", alltså sånna låtar som går på radion och är populära just nu. Men det händer ju att jag lyssnar på "gamla" låtar också. Fast det är ganska sällan.

Nu är det bara fem dagar kvar, puh..
Jag tänkte bara tacka alla ni som läser min blogg, det är jätteroligt att ni gör det, och jag hoppas att det är för att ni gillar den :)
Ni kan kommentera vad ni vill se mer av här!
Ni är bäääääst!!!

Puss // Stella

Presentation


Heej!

Jag heter Stella och är en tjej på 11 vintrar.
Jag driver denna bloggen där ni kan läsa om min vardag
osv.

Puss // Stella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 7-9
 10-12
 13-15
 16-20
 20+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards