stellaslillablogg

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Stella E - 13 oktober 2014 17:01

Idag så är det då sista dagen i min tiodagars, alltså dag tio. Idag ska jag berätta om saker jag ska göra innan jag dör, men först lite om idag!

Idag så hade vi läsning, matte, engelska, so och bild. På so:n så fick vi reda på våra resultat på två prov vi har haft. Jag hade alla rätt på båda, så jag känner mig ganska stolt!
På bilden målade vi höst-träd med hjälp av en diskborste! Det låter nog ganska konstigt, men det var kul! Fast jag blev sådär nöjd med min..
Efter skolan stannade jag kvar med några kompisar och spelade fotboll. Vi spelar det nästan alltid på rasterna, och jag har börjat älska det!
Sen så åkte jag till min gitarr, just nu spelar vi Stayin Alive. Och någon annan ackordlåt som jag glömt bort vad den heter..

Nu då till dag tio!

Innan jag dör ska jag ha överlevt canser. Inte så att jag vill ha det, men om jag får det så ska jag överleva det. Alltså canser ska inte vara orsaken till att jag dör! #fuckcanser
Sen så vill jag flyga. Inte flyga flygplan, utan flyga som fåglarna! Jag vet att det inte går, men det är min dröm. Det skulle vara så härligt.
Sen så är det väl inte så mycket mer, jag ska väl ta vara på livet och göra saker som jag vill göra och vara med personer som jag tycker om! Jag tycker man ska vara glad för det man har.

Presentation


Heej!

Jag heter Stella och är en tjej på 11 vintrar.
Jag driver denna bloggen där ni kan läsa om min vardag
osv.

Puss // Stella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 7-9
 10-12
 13-15
 16-20
 20+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards