stellaslillablogg

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Stella E - 9 oktober 2014 18:09

Alla ni som läser min blogg, jag älskar er, jag blir jätteglad när ni kommenterar snälla saker och så!
Ha en bra kväll, kanske kommer nåt mer inlägg sen, får se!
Looove you!!

Av Stella E - 9 oktober 2014 16:18

Idag är det då dag 7, och jag ska visa er vad jag har i min handväska. Men eftersom det varierar rätt mycket vad jag har där i, så tänkte jag visa 10 grejer som jag tycker är bra att ha i en handväska. Är det ok?

1. Det här är väl ganska självklart, men jag tycker det är bra att ha med sig mobil och nycklar.

2. Hörlurar tycker jag är bra att ha, för då kan man lyssna på musik när man t.ex sitter på bussen. Jag brukar ha de som följde med till min iPhone, men man får ju bestämma själv vilka man vill ha.

3. Vattenflaska är bra att ha om man blir törstig.

4. Jag brukar alltid ha läppbalsam, särskilt nu när det blir kallt och så. Så det är ett tips!

5. Tuggummi är alltid gott att ha. Eller typ Tic Tac eller nåt annat.

6. Pengar. Om du t.ex ska ut på stan med en kompis är det rätt bra att ha med det.

7. En penna är alltid bra att ha.

8. Jag brukar ha med mig handkräm, så det är ett tips!

9. Något att fylla på magen med, som en frukt eller några riskakor.

10. Något litet anteckningsblock eller så, ifall du kommer på något du vill skriva upp.

Detta var alla mina tips, men vi hörs senare!

Puss // Stella

Presentation


Heej!

Jag heter Stella och är en tjej på 11 vintrar.
Jag driver denna bloggen där ni kan läsa om min vardag
osv.

Puss // Stella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 7-9
 10-12
 13-15
 16-20
 20+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards