stellaslillablogg

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Stella E - 7 november 2014 19:54

Heej alla fina läsare!
Som ni kanske har märkt så har det inte kommit upp någon Q&A video, jag spelade in en, men den kunde nt laddas upp. Men jag tänkte svara på frågorna här istället..

Vad är din favorit vs bodymist?
Aqua Kiss.

Bor du i Göteborg?
Jaa.

Kan du göra en oktoberfavoriter?
Nej, men kanske en novemberfavoriter?
Om ni vill det?

Använder du smink till vardags?
Nej, men jag gillar att typ göra olika sminkningar och så.

Kollar du på PLL?
Nope.

Favorit film?
Förr eller senare exploderar jag, för den är så himla sorglig, men också jättebra.

Har du något syskon?
Ja, en lillebror.

Hur gammal är din hamster?
Han är ett år och 2 och en halv månad, ungefär.

Favorit färg?
Marinblå, svart, vit, grå, rosa och vinröd.

Favorit mat?
Pasta.

Favorit djur?
Katt, hamster, häst och hund.

Om du bara fick äta en maträtt i resten av ditt liv, vilken skulle det vara?
Det skulle nog vara tacos, för det innehåller liksom all, bröd, kött, grönsaker och olika såser och så. Och så är det ju jättegott också.

Din kändiscrusch?
Asså, jag vet inte. Tror inte jag har nån?

Bästa svenska youtubern?
MissLisibell, Linn Ahlborg, Keyyo, Clara Holmberg... Jag vet inte riktigt..?

Men det var då alla frågor, eller jag tog inte med alla, men det var alla som jag tänkte svara på just nu iaf.

Världens sötaste bild!!!

Puss // Stella

Presentation


Heej!

Jag heter Stella och är en tjej på 11 vintrar.
Jag driver denna bloggen där ni kan läsa om min vardag
osv.

Puss // Stella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 7-9
 10-12
 13-15
 16-20
 20+

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards